فهرست بستن

چگونه محتوای سئو شده تولید کنیم؟

چگونه محتوای سئو شده تولید کنیم؟

تولید محتوا برای سایت کسب و کار لازمه ی پویایی آن است اما گاهی اوقات صاحبان برخی از مشاغل با وجود تولید محتوا از این گلایه مندند که چرا با وجود صرف وقت زیاد برای انجام این موضوع نتیجه ی خوبی دستگیرشان نشده است.


باید به این نکته توجه داشت که همانقدر که تولید محتوا مهم است قواعد و اصول تهیه ی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و رعایت نکردن این موارد دقیقا مانند این است که شما اصلا محتوایی تولید نکردید و در این میان تنها وقت خود را سوزانده اید.


اصول سئوی محتوا شاید به ظاهر چندان به چشم نیاید اما بر خلاف تصورتان می تواند تاثیر فوق العاده ای که در میزان بازدیدها و ارتقای رتبه ی صفحه ی وب سایت شما در گوگل داشته باشد البته به شرط آن که کورکورانه محتوا تولید نکنید.


یکی از مهمترین گام ها در این زمینه انتخاب درست و سنجیده موضوع محتوای شماست ؛ اگر محتوای تولید شده ارتباط موضوعی با حوزه ی فعالیت شما نداشته باشد قطعا بازخورد خوبی از کاربران دریافت نخواهید کرد دلیلش هم واضح است به عنوان مثال در صورتی که شما در زمینه تولید پوشاک فعالیت کنید و محتوایی پزشکی یا شیوه درمان یک بیماری منتشر کنید به احتمال ۹۹ درصد مخاطبان به مطالب آن مقاله توجه و اعتمادی نخواهند کرد چون آن ها می دانند که این موضوع در حیطه تخصصی شما نیست و در این رابطه نمی توانید صاحب نظر باشید.


موضوع دوم که می تواند تاثیر زیادی در آمار بازدید ها از صفحه و محتوای تولید شده شما بگذارد انتخاب صحیح تیتر آن مقاله است. طبیعی است که تیتر جذاب و کوتاهی که مغز کلام و هدف شما از محتوای تولید شده در آن گنجانده شود هم مخاطب پسند و صد البته گوگل پسند است و هم در جست وجوی کاربران راحت تر بالا می آید، پس تا می توانید از آن غافل نشوید.


نکته ی حائز اهمیت در زمینه سئوی محتوا این است که مخاطب خود را بشناسید و بر اساس سلیقه و هدف او از مطالعه محتوایتان برایش محتوای مناسب و کاربردی تولید کنید، هر قدرکه محتوای تولیدی شما برای مخاطبتان کاربردی تر باشد احتمال این موضوع هم زیاد است که بتوانید روی ماندن او در صفحه ی خود حساب باز کنید.


هر زمان خواستید تولید محتوا کنید به این موضوع هم توجه ویژه داشته باشید که اگر محتوای شما کپی یا چیزی مانند بقیه ی صفحات رقیب شما باشد برای مخاطب ارزشی نخواهد داشت و طبیعی است که رفته رفته دیگر تمایلی برای وقت گذاشتن و مطالعه ی محتوای شما نخواهد داشت و این می تواند مانند یک بیماری مسری میان سایر مخاطبانتان نیز تاثیر منفی خود را بگذارد.


حوزه ی فعالیت شما هر چه که هست باید بدانید که شما به عنوان یک متخصص در آن زمینه به اصطلاحات و پیچیدگی های آن اشراف دارید پس انتظار بی خود و بی جهت از مخاطبان خود نداشته باشید، شما هنگام تولید محتوا باید مخاطب خود را بیگانه با فضای حرفه ی خود در نظر بگیرید و به گونه ای شروع به نوشتن و سناریو چینی کنید که برای او ملموس و قابل فهم باشد.


البته می توانید از عکس و فیلم هم برای افزایش تسلط مخاطب به موضوعی که درباره آن محتوا تولید کرده اید هم استفاده کنید.


استفاده از کلیدی ترین کلماتی که در رابطه با موضوع شما هستند در ۱۵۰ کلمه نخست مقاله و لینک دادن مقالات قبلی به مقاله در حال تولید و همچنین ادامه دادن آن تا حداقل ۳۰۰ کلمه از دیگر رمز و راز موثر در تولید محتوای سئوشده است.

مجموعه اکسین مارکتینگ می تواند در انجام سئوی حرفه ای و ادمین وب سایت کسب و کارتان به شما کمک کند، پس به راحتی به آن اعتماد کنید؛شما صاحب هر نوع کسب و کاری که هستید برای توسعه ی آن می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ