فهرست بستن

از تبلیغات کلیکی چه می دانید؟

از تبلیغات کلیکی چه می دانید؟

امروزه دنیای تبلیغات به قدری وسعت پیدا کرده که اگر کسی قصد قدم‌زدن کنار ساحل آن را داشته باشد بعید است با اصطلاحات نوظهور و شاید هم عجیبش گرفتار موج هایش نشده و در عمق این دریا غرق نشود.


تبلیغات کلیکی یکی از هزاران‌شیوه تبلیغاتی برای بیشتر دیده شدن کسب و کارهاست و با‌ وجود آنکه مقداری هزینه برای صاحبان‌ کسب و کار هم در پی دارد صاحبان نظر در این وادی می گویند به هزینه اش می ارزد.


این شیوه تبلیغاتی حول محور گوگل ادوردز می چرخد و کمک می کند در زمانی کوتاه وب سایت شما پربازدید و در صفحه اول نتایج گوگل جای گیرد.


ثبت نام اولیه در گوگل ادوردز قدم اول شما برای بهره مندی از مزایای این نوع تبلیغات است و پس از چند دقیقه شما یک اکانت برای تبلیغات کسب و کارتان در بستر گوگل خواهید داشت و شما با واردکردن برچسب های مهم و برجسته و البته مرتبط با موضوع محتوای تولید شده به صفحه ی خود کمک می کنید چون با سرچ کردن آن کلمه توسط کاربران ، وب سایت شما جزء نخستین نتایج بدست آمده گوگل خواهد بود.


اما به نظر شما تنها با ایجاد اکانت  و برچسب گذاری یک وب سایت ارتقای رتبه پیدا می کند؟

واقعیت این است که اگر همه ی این کارها را هم انجام دهید اما محتوای بارگزاری شده در صفحه کسب و کار شما ارزش چندانی نداشته باشد متاسفانه باید بگوییم کمکی از گوگل ادوردز نیز ساخته نیست و باید هر سه این اقدامات را به موازات هم انجام دهید به عبارت دیگر گوگل تمام‌صفحات موجود را از نظر کیفیت محتوا بررسی می کند و بر این اساس امتیاز کیفیت آن ها مشخص می شود.


آنچه می توان در خصوص هزینه ی انجام آن نیز گفت این است که شما به ازای هر کلیک و بازدید از صفحه کسب و کارتان که از سوی گوگل ادوردز هدایت می شود باید مبلغی را در کیسه گوگل بیندازید البته این حق برای شما محفوظ است نه در ابتدا شما قیمت را تعیین کنید اما با شناسایی رقیب ها و حوزه ی فعالیتتان در مزایده قرار خواهید گرفت و برد یا باختتان در آن نیز نرخ نهایی اعلام شده شما در این مزایده خواهد بود.


 هر چقدر سود حاصل از جذب کاربرانی که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیب شما پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبور خواهید شد پیشنهادی بالاتر از رقیبتان دهید که به آن حداکثر هزینه بابت هر کلیک یا max cpc  نیز می گویند.


توجه داشته باشید پس هرچه جایگاه بهتری را کسب کنید باید به همان اندازه هم‌ سر کیسه را شل کرده و هزینه ای را پرداخت کنید و گرنه چنان از عرش به فرش نزول درجه پیدا خواهید کرد که رقیبانتان ۴ هیچ از شما جلو میزنند‌.


در آخر ذکر این‌نکته هم لازم است که تبلیغات یا بازاریابی کلیکی را پیش از آن که یک شیوه نوین تبلیغاتی دانست باید آن را یک هنر تمام عیار بدانیم ، هنری که صاحب کسب و کار باید خوب بازی کردن با کلمات و برچسب گذاری درست و به جا را یاد گرفته باشد تا بتواند از این ظرفیت استفاده بهینه کند.

مجموعه اکسین مارکتینگ می توانید با کمترین هزینه شما را در انجام‌تبلیغات کلیکی برای توسعه کسب کارتان و رسیدن به سود و فروش بیشتر یاری کند، برای بهره مندی از این خدمات می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید و هر چه زودتر درخواست خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ