فهرست بستن

سئو یا گوگل ادز ؟ کدام موثرتر است؟

سئو یا گوگل ادز؟


سئو و گوگل ادوردز یا همان تبلیغات کلیکی ، ۲ شیوه موثر و پر بازده در دنیای تبلیغات برای وب سایت ها هستند و به سراغ هرکدام که بروی جذابیت هایی را برای فرد مطالعه کننده به ارمغان می آورند چون بحث کاملا حیثیتی و مالی می شود و پای رسیدن به سود بیشتر و آینده ی یک کسب و کار وسط است بنابراین اصلا نمی شود ساده از آن گذشت.


در جامعه کنونی که یک پایه از اقتصاد افراد همیشه می لنگد و دخل و خرج ها با هم سنخیتی ندارند ، صاحبان کسب و کارها بیشتر سعی می کنند حساب شده جلو بروند تا به جای سود ضرر به آن ها تحمیل نشود پس مطالعه در زمینه چگونگی افزایش فروش دارای اهمیت زیادی است. در ادامه به بررسی مزایا و معایب سئو و گوگل ادوردز می پردازیم .


مزایای سئو:
رایگان بودن ، سازگاری با گوشی های تلفن همراه ، تولید ترافیک ، کمک به گسترش کسب و کار  و ایجاد اعتبار و اقتدار شما در حوزه ی کاری گوشه ای مزایای سئو است.


معایب سئو :
زمانبر بودن ، تغییرات الگوریتم ، امکان تعویض جایگاه شما با حرفه ای تر شدن رقیبانتان و نیاز شما به نیروی متخصص از معایب سئو به شمار می رود.


حالا در ادامه به مزایای استفاده از گوگل ادز می پردازیم :
این شیوه تبلیغاتی مخاطب مشخصی را هدف قرار می‌دهد، به سرعت راه‌اندازی می‌شود ، از حد بودجه ی شما فراتر نمی‌رود ، می‌توانید انواع مختلف تبلیغ را با آن طراحی کنید و نتیجه‌بخشی سریع را به دنبال دارد اما در کنار این مزایا معایبی را نیز به همراه دارد.


برخی معایب سیسم گوگل ادوردز عبارت است از :هزینه‌بر بودن ، دسترسی محدود در ایران ، نیاز به متخصص امر ، لزوم پیروی از قوانین گوگل و اعتماد بیشتر مردم به نتایج ارگانیک.


خلاصه آن که همانطور که نمی توان برای ۲ بیمار هر چند از یک خانواده باشند یک نسخه دارو تجویز کرد برای ۲ کسب و کار نیز نمی توان با قاطعیت گفت بهتر است کدام یک از این ۲ شیوه استفاده کنند چون صاحبان مشاغل با توجه به شرایط خود و کسب و کارشان باید در این مورد تصمیم گیری کنند.


به طور کلی اگر بازدهی و افزایش سریع بازدیدها از صفحه کسب و کارتان برایتان مهمتر از جیب و پول است گوگل ادز را پیشنهاد می کنیم اما در صورتی که بودجه شما محدود است سختی را به جان بخرید و چند صباحی میهمان سئو باشید و به صورت رایگان مدتی در خان کرم آن کار کنید تا شاهد رونق کسب و کارتان باشید؛ البته این را بدانید که طولانی یا کوتاه بودن این مدت بستگی به شیوه و مداومت فعالیت شما نیز دارد.

البته شما می توانید هر ۲ را هم به کار بگیرید و یقین داشته باشید که آن وقت بازدهی و فروش بیشتری را تجربه می کنید.

مجموعه اکسین مارکتینگ با کارشناسان حرفه ای آمادگی خود را برای رونق کسب و کار نوپا یا قدیمی شما برای کمک در زمینه سئو و گوگل ادوردز اعلام می کند ؛ شما می توانید برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید و هر چه زودتر درخواست خود را ثبت کنید.     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ