فهرست بستن

چگونه با پیامک هدفمند به سودآوری برسیم؟

احتمالا شما هم‌مثل همه ی آدم های دیگر روزی دست کم پنج پیامک تبلیغاتی دریافت میکنید که بیش از آن که با دیدن آن پیام بر روی صفحه تلفن همراهتان احساس خوبی به شما دست بدهد  ، به قدری حوصله ی شما را سر می برد که به فکر نابودی این سرویس های پیامکی و جلوگیری از ارسال پیام به شماره تلفن خود می افتید.

اما لازم است بدانید اپراتورها و شرکت های مختلف برای رضای خدا این پیامک ها را برای شما و خیلی های دیگر ارسال نمی کنند و هدف اصلی افزایش سودآوری آن هاست اما متاسفانه به خوبی از این ماجرا آگاهی ندارند و گاهی نه تنها به آن ها کمکی نمی کند که حتی موجب دوری مشتریان از کسب و کار آن ها می شود.

علت اصلی آن است که بدون آنکه از روحیات و تمایل یا عدم تمایل افراد نسبت به محصولات یا خدماتی که عرضه می کند اطلاعی داشته باشند اقدام‌به ارسال پیامک تبلیغاتی برای آن ها می شود غافل از اینکه با این کار هیچ نتیجه ی مثبتی را نمی بینند.

بازاریابی پیامکی یا همان SMSMARKETING  یکی از کم‌هزینه‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی است که می توانید با استفاده از آن از طریق ارسال پیامک به مخاطبان خود آن‌ها را در جریان جشنواره‌ها، تخفیفات، اخبار، رویدادها قرار دهید.

یک اقدام اساسی در ارسال پیامک هدفمند به افراد ، کسب اجازه از آن هاست یعنی در قالب یک پیامک اول تمایل آن ها را نسبت به دریافت خبرنامه تبلیغاتی و پیامکی خود بسنجید مثلا می توانید متنی جذاب بنویسید و از آن ها بخواهید اگر دوست دارند در خبرنامه شما عضو شوند عدد یک را به سامانه پیامکی شما ارسال کنند ، خوبی این کار این است که پیامک های شما بیهوده ارسال نمی شوند و به دست کسانی می رسد که برایشان جذابیت دارد.

شرط اصلی موفقیت یک کسب و کار در پیامک های هدفمند این است که هوای مشتری های سابق و ثابت خود را داشته باشد؛ شاید برایتان جالب باشد ته بدانید آمارها نشان می دها ۴۰ درصد از سودآوری یک کسب و کار از طریق مشتری های ثابتش به آن تزریق می شود پس لازم است با چنگ و دندان آن ها را دریابید و کاری نکنید که از شما دلزده شوند.

البته تا ابد و ده قرن دیگر که نمی توان‌تنها به مشتری های سابق خود خدمات ارائه کرد و باید برای درآمدزایی بیشتر به فکر جذب مشتری جدید هم ‌باشید.

خلاصه آن که پیامک هدفمند نوعی بازاریابی پیامکی است که اگر از این بستر درست استفاده شود و به اصولش اهمیت دهید شاهد رونق کسب و کارتان می شوید.

مجموعه اکسین مارکتینگ با کارشناسان حرفه ای خود می تواند در زمینه پیامک هدفمند به شما و کسب و کار قدیمی یا نوپایتان کمک کند؛ برای بهره مندی از این خدمات می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۱۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید و هر چه زودتر درخواست خود را به ثبت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ