فهرست بستن

رمز و راز بهره مندی بیشتر از پیامک هدفمند

در دنیایی که تلفن همراه به همراه همیشگی افراد تبدیل شده و در هر شرایطی سعی می کنند شش دانگ حواسشان را به پیام ها و تماس های دریافتی خود بدهند تبلیغات پیامکی بیشتر از همیشه رخ نمایان می کند و به تبع آن بهره مندی از این ظرفیت برای صاحبان کسب و کارها مثل سکوی پرتاب عمل می کند.

به شرط آنکه اصول و قواعد استفاده از این شیوه را بلد باشید و کاربران را شیفته ی کسب و کارتان کنید می تواند به قدری می تواند بازدهی بالایی داشته باشد که کاربران دوان دوان به سوی شما بیایند.

برای اینکه وارد گردونه ی بازاریابی پیامکی شوید لازم است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اولین و اصلی ترین اقدام شما برای آنکه بتوانید بهترین استفاده را از بستر پیامک هدفمند را بکنید این است که متن پیامک های ارسالی شما جذاب و کوتاه باشد و این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ مخاطبی حوصله ذکر مصیبت شنیدن را ندارد پس با رعایت همین موضوع بیشتر راه را با سرعت حداکثری پیش رفتید.

دومین نکته که در مقاله قبل نیز به آن اشاره کردیم استفاده هدفمند از این ظرفیت است و باید مخاطب هدف خود را مشخص کنید به عنوان مثال اگر شما تبلیغ فروش آهن را برای یک زن هنرمندی که کارش بافتن لباس است ارسال کنید قطعا او را به عنوان یک مشتری نخواهید یافت اما اگر همان پیامک برای یک بساز و بفروش ارسال شود جذب کسب و کار شما می شود و به احتمال زیاد به جمع مشتری هایتان می پیوندد.

سومین گام موثر در بحث پیامک هدفمند قرار دادن شماره تماس در انتهای پیامک است ، بدیهی است اگر یک کاربر با خواندن پیامک تبلیغاتی شما قصد خرید داشته باشد باید یک راه ارتباطی با کسب و کار خود را به او نشان دهید چون اگر چنین کاری انجام ندهید مخاطب دچار سردرگمی می شود و در نهایت هم از خیر خرید محصول شما می گذرد.

یکی دیگر از اصولی که در این زمینه می توان ذکر کرد توجه به زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی است. این موضوع آنقدر از اهمیت بالایی برخوردار است که اگر همه ی موارد گفته شده را رعایت کرده اما به این یک فقره توجهی نکنید شاهد بازدهی مطلوبی نخواهید بود.

از آنجایی که ساعات ۱۰ تا ۱۲ ظهر پیک استفاده از تلفن های همراه و اوج کارهای افراد است بهتر است بازاریابی خود را نیز در همین زمان انجام دهید چون افراد بیشتر از هر زمان دیگری گوشی به دست هستند و به پیام ها و تماس هایشان توجه خاصی نشان می دهند البته این زمان به نوع کسب و کار شما هم بستگی دارد مثلا اینکه به تفریح مردم ارتباط داشته باشد یا در ارتباط با مشاغل آن ها باشد.

به طور کلی نوعی شیوه نوین برای تبلیغاتی مانند چاپ کارت ویزیت و نشر آگهی در صفحات روزنامه و موارد مشابه آن است و اگر درست و اصولی انجام شود و مشتری ها با شما همراه شوند در مدتی کوتاه و بعد از ارسال چند پیامک به خود مشتری ها میان همکاران یا دوستان و آشنایان خود اقدام به تبلیغ کسب و کار شما می کنند و اینگونه است که شما بدون هزینه مشتری های زیادی جذب خواهید کرد و میزان فروشتان نیز بیشتر خواهد شد.

توجه داشته باشید که شما تنها چند ثانیه برای جذب اعتماد مشتری فرصت دارید و اگر نتوانید از این فرصت درست استفاده کنید به عنوان یک مزاحم برای کاربران تلقی می شوید.

مجموعه اکسین مارکتینگ با کارشناسانی حرفه ای آمادگی خود را برای کمک به توسعه بیشتر کسب و کار شما در زمینه پیامک هدفمند اعلام می کند ؛  برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ