فهرست بستن

آنالیز سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو مقوله ای است که چند سالی بیشتر از عمر مطرح شدنش  آن هم به شیوه نوین در کسب و کارها نمی گذرد اما اهمیت آن سبب شده که صاحبان مشاغل از هر کوی و برزن به دنبال پیاده سازی بهترین و مطمئن ترین شیوه تبلیغاتی برای رونق کسب و کارشان باشند.


اصولا سئو کمک می کند که کسب و کارتان بیشتر در معرض دید کاربران قرار بگیرد و احتمال فروش و سود آوری را افزیش می دهد ؛ یک صاحب کسب و کار هم دقیقا به دنبال همین موضوع است و فروش محصولات برایش دغدغه ای است که در صورت تحقق یافتن انگار همه چیز در اختیارشان قرار گرفته است.


اما همه ی ماجرا فقط به رعایت اصول سئو تولید محتوا بدون تنفس برای مخاطبتان ختم نمی شود و باید در نظر داشته باشید که ارزیابی اقدامات صورت گرفته هم به همان اندازه دارای اهمیت بالایی است نام این کار در اصطلاح آنالیز سئو نام دارد.


در حقیقت آنالیز سئو سبب می شود که طی فرآیندی شما از پیشرفت یا پسرفت سئوی وب سایتتان مطلع شود و در صورت نیاز به فکر چاره ای برای بهبود بخشیدن به اوضاع کسب و کارتان شوید تا رتبه آن در صفحات جست و جوی گوگل ارتقا یابد؛ اما برای آنکه بدانید این ارزیابی چگونه انجام می شود لازم است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.


هر کاری برای انجام شدن به ابزار خاصی نیاز دارد ، طبیعتا آنالیز سئو نیز از همه آن اقدامات مستثنا نیست و توسط ابزارهای انجام می شود.


SEOsitecheckup یکی از ابزارهای تخصصی در این زمینه است که سرعت ، مطابقت پذیری و میزان بهینه سازی در موبایل و شبکه های اجتماعی و امنیت وب سایتتان را مورد ارزیابی می کند.


نخستین ابزار و یکی از مهمترین محورهایی که گوگل مورد بررسی قرار می دهد Meta Tag Analyzer است ، این ابزار تگ هایی که باید در کد سایتتان استفاده کنید را بررسی می کند.


Nibbler یکی دیگر از ابزارهای کاربردی در این زمینه است که ۲۵ موضوع را بررسی می کند و هر کدام نمره می دهد و بر این اساس شما نسبت به بهبود بخشیدن به وضعیت وب سایتتان اقدام خواهید کرد.

Bing SEO Analyzer یک واحد پیشنهاد دهنده برای بهتر شدن وضعیت کسب و کار شما است که وظیفه ی تحلیل بک لینک ها و کلمات کلیدی را نیز بر دوش می کشد.

سرویس Real Time Analytics یک بخشش کاملا رایگان است که بازدیدهای گذشته و فعلی را ارزیابی می کند و با وجود آنکه اطلاعات را در حافظه ی خود ثبت نمی کند به کاربران اجازه ی ۲۰۰ بار استفاده از ای سرویس در طول یک شبانه روز را می دهد.

Moz Check My h2sting نیز کمک می کند که موقعیت وب سایت خود را در در گوگل بسنجید.

Woorank از مشهورترین و معروفترین ابزارهای حرفه ای و تخصصی در این زمینه است که سئوی وب سایت شما را به صورت عمیق و دقیق مورد بررسی قرار می دهد.

البته این ابزارهای تخصصی انواع مختلفی دارند و ما در این مقاله تنها به آشنا کردن شما با برخی از آن ها پرداختیم اما نکته ی مهم آن است که آنالیز سئو به قدری مهم است که می توان گفت برای صاحبان کسب و کارها از نان شب واجب تر است.

شما می توانید آنالیز سئوی وب سایت کسب و کار خود را به مجموعه اکسین مارکتینگ و کارشناسان حرفه ای آن بسپارید و با خیال راحت با هزینه ای بسیار کمتر از هزینه ای که بابت تبلیغات گران قیمت برای ازایش فروشتان خرج کرده اید همه ی اقدامات انجام شده را آنالیز کنید و ببینید تا چه اندازه از نظر گوگل موثر بوده است ؛  برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ