فهرست بستن

شیوه های تبلیغات موثر در تلگرام

تبلیغات در تلگرام

تلگرام اپلیکیشنی پر مخاطب در سراسر جهان است البته تحریم های صورت گرفته در سالهای اخیر روند استقبال از این پیامرسان را کند کرد اما ظهور دوباره حجم بالایی از کانال ها در این بستر نشان می دهد که ظرفیت موجود در آن هنوز هم می تواند به خوبی کار و کسابی مشاغل را رونق بخشد و صاحبان کسب و کارها با خیال راحت می توانند به آن اعتماد کنند.

برای همه ما پیش آمده که وقتی در حال چرخیدن در فضای تلگرام هستیم چشممان به معرفی چند کانال می خورد و نام و محتوای برخی از آن ها چنان از خود بیخودمان می کند که به سرعت آن را دنبال می کنیم و حتی شاید جزء مخاطب های پر و پا قرصشان شویم.

صاحبان این کانال ها بدون آنکه ما حس کنیم بازاریابی خود را انجام داده اند و ما را به سمت خود برده اند، این یک نوع شیوه تبلیغاتی در تلگرام است که بیشتر با نام تعامل شناخته شده است.

این نوع تبلیغات ۲ گونه ی مجزا دارد. شما می توانید با کانالی که تبلیغات شما را پذیرفته به توافق برسید که هزینه ی انجام این تبلیغات با میزان دنبال کننده های تازه وارد شما مطابقت داشته باشد و هر قدر که این تعداد بالاتر برود مبلغی که باید به او بدهید هم بالاتر برود معمولا عمر این تبلیغات ۱۲ تا ۲۴ ساعت است و به تبلیغات تعرفه ای معروف است.

اگر بودجه ی محدودتری دارید می توانید از آن کانال بخواهید بدون احتساب دنبال کننده های جدید ، به اندازه ی زمانی که این تبلیغات قرار است در معرض دید کاربران او قرار بگیرد دستمزد انجام آن تعریف شود، اینگونه خیالتان راحت است که مبلغ نهایی از بودجه ی شما فراتر نخواهد رفت به این شیوه تیلغات بازدیدی نیز می گویند.

نکته ی قابل توجه در این زمینه آن است که شما می توانید برای بهره مندی بیشتر از این شیوه ساعت های مناسب را با توجه به مخاطب هدفتان تنظیم کنید و تبلیغات را در آن زمان به نمایش بگذارید تا بازدهی بالاتری داشته باشید.

حتما دقت کنید که تبلیغات کسب و کار خود را به دست کانال هایی بسپارید که از نظر محتوایی تناسب و ارتباطی با موضوع حرفه ی شما داشته باشند وگرنه نتیجه دلخواه حاصل نمی شود.

قدرت ربات ها دست کم نگیرید


ربات ها در تلگرام هم می توانند مثل آدم آهنی ها به شما در عضو گیری یا ارسال کارت دعوت به مخاطبان هدف کمک زیادی کنند.

اگر کسب و کار شما نوپا است می توانید با خرید دنبال کننده به اعتمادسازی برای مخاطبان جدیدتان کمک کنید، این طبیعی است که هر چقدر دنبال کننده های شما بیشتر باشند اعتماد مخاطب های جدید برای خرید از شما نیز بیشتر خواهد شد.

تبلیغات کلیکی هم شیوه ی دیگری در دنیای تبلیغات در تلگرام است که شما ملزم می شوید بسته به میزان کلیک هایی که بر تبلیغتان می شود پول پرداخت کنید، البته این شیوه ی تبلیغ به صرفه گاهی اوقات هم می تواند به ضرر شما تمام شود خصوصا وقتی که شیطنت رقیبان شما گل کند و مدام بر تبلیغتان کلیک کنند ، آن وقت است که بدون آن که سودی عایدتان شود مجبور به پرداخت هزینه هم می شوید.

در هر صورت تبلیغ کسب و کارتان را به هر شیوه که انجام می دهید دقت کنید که کانال معتبری باشد و از سامانه ای مناسب برای سنجش میزان کلیک یا بازدیدها استفاده کنید و گرنه احتمال گول خوردن و پرداخت هزینه بی جهت زیاد است.

توجه داشته باشید که یکی از مطمئن ترین شیوه ها برای انجام تبلیغات تلگرامی آن است که تبلیغ خود را به دست افراد ماهر بسپارید تا آن ها با انجام راه های تبلیغاتی مختلف به کسب و کارتان رونقی تازه ببخشند؛ اکسین مارکتینگ به همراه کارشناسان حرفه ای آمادگی خود را برای کمک در زمینه تبلیغات تلگرامی اعلام می کند ، شما می توانید برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ