فهرست بستن

روش های تضمینی افزایش بازدید استوری اینستاگرام

روش های تضمینی افزایش بازدید استوری اینستاگرام

اگر شما هم یک صفحه فعال در اینستاگرام داشته باشید دیگر تفاوتی نمی کند که شخصی یا محلی برای کسب درآمدتان باشد ، در هر صورت افزایش بازدید استوری هایی که منتشر می کنید موضوعی است که خوشحالتان می کند چون احساس می کنید راه را درست رفته اید و مخاطبان به همراهی شما علاقمند شده اند.

حالا تصور کنید که صفحه ایجاد شده مربوط به کسب و کارتان باشد ، قطعا اهمیت دیده شدن استوری ها به مراتب بیشتر می شود چون شما در حال بازاریابی و جذب مشتری برای حرفه و کسب و کار خود هستید و در صورت موفقیت درآمد بیشتری به دست آورده و در نتیجه می توانید با نیروی بیشتری برای توسعه کار و کاسبیتان تلاش و هزینه کنید.

بر اساس الگوریتم جدید اینستاگرام کاربران نمی توانند همه ی پست های جدید را در صفحه ببینند و احتمال دیده شدن استوری خیلی بیشتر از پست در این اپلیکیشن است ، پس عقل حکم می کند که سرمایه گذاری ها بیشتر روی بخشی باشد که احتمال بازدید کاربران از آن بیشتر از موارد دیگر است.

به عقیده کارشناسان بازاریابی تبلیغات ، تولید محتوای ارزشمند و مداوم برای استوری و البته افزایش تعداد فالوئرهای پیج ایسنتاگرامی شما می تواند به طور طبیعی به افزایش میزان بازدید کاربران از آن کمک زیادی کند اما این همه ی ماجرا نیست ، روش های دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید دنبال کننده ها را در صفحه ی خود میخکوب کنید.

هشتک گذاری در استوری

تجربه ثابت کرده که هشتک های مناسب مانند یک عنکبوت تارهای زیادی را به بافته و آن ها را به یکدیگر متصل می کند اما این در حالی است که با وجود تاثیری گذاری بالای این شیوه بسیاری از پیج ها از فواید آن مطلع نیستند یا دست کم در فواصل زمانی طولانی از آن استفاده می کنند.

استفاده از ترفند لوکیشن

بسیاری از کاربران هستند که پست ها را بر اساس لوکیشن محبوبشان دنبال می کنند و صرفا استوری های مربوط به آن را می بینند ، در این شرایط می توانید با استفاده از این راهکار به افزایش بازدید از استوری پیج خود کمک کنید.

تعامل با کاربران

پاسخ دادن به دایرکت های ارسالی یا ایجاد نظرسنجی و هم صحبتی و برگزاری طرح پرسش و پاسخ میان خود و دنبال کننده ها می تواند تاثیر فوق العاده ای در نزدیکی روابط شما و آن ها داشته باشد و به این ترتیب میل آن ها به همراه شدنشان با استوری های شما نیز بیشتر خواهد شد.

انتشار محتوای ویدئویی

استفاده از ویدئو به صورت کلی موجب آشنایی بیشتر مخاطب با روحیات ، خلق و خو و همچنین کسب و کار شما می شود و در نتیجه او را در صفحه شما ماندگار می کند.

یکی دیگر از راه های افزایش حجم بازدید از استوری های پیج اینستاگرام این است که بخشی از محتوای پست ها را در استوری قرار دهید ، اینگونه مخاطب را مجبور به دیدن استوری هایتان می کنید اما توجه داشته باشید که زیاده روی در این شیوه نتیجه معکوس را به دنبال دارد.

مجموعه اکسین مارکتینگ آمادگی خود برای همکاری با شما در زمینه تبلیغات پیج اینستاگرام ، آنالیز آن و همچنین تولید محتوا اعلام می کند؛ برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ