فهرست بستن

نقش اینستاگرام مارکتینگ در سئوی سایت

نقش اینستاگرام مارکتینگ در سئوی سایت

سئوی سایت یا همان بهینه سازی محتوای تولید شده با هدف ارتقای یک وب سایت در موتورهای جست و جو گر گوگل نقش اساسی در بازاریابی و افزایش فروش یک کسب و کار دارد و در این میان همیشه توصیه شده که از بسترهای فضای مجازی نیز برای انجام تبلیغات بهره گرفته شود؛ اما مسئله اینجاست که این اپلیکیشن ها دقیقا چه تاثیر مثبتی در این زمینه می گذارند و چگونه می توانند اثربخشی خود را در کسب و کاری القا کنند؟

ذکر این نکته ضروری است که بازاریابی در اینستاگرام به صورت مستقیم نمی تواند اعمال نفوذ کرده و در سئوی وب سایت شما تاثیر مثبت بگذارد اما هنگامی که شما لینک وب سایت خود را در صفحه پیج اینستاگرام قرار می دهید دنبال کننده ها با کلیک بر روی آن و ورود به وب سایت حجم ترافیک را به همراه خود روانه سایت کسب و کار شما می کنند و آمار بازدید از آن به مراتب بالا می رود.

با افزایش میزان بازدید از یک صفحه وب سایت امتیاز SEO Visibility آن بالا رفته و در نهایت گوگل متوجه می شود این صفحه جزء صفحات پر اهمیت و مفید در فضای وب است ، به این ترتیب رتبه شما در موتور جست و جو گر گوگل بالا می رود.

البته اینستاگرام می تواند از طریق دیگری در افزایش فروش محصولات به شما کمک کند ؛ همه ما می دانیم تا زمانی که مشتری به یک فروشنده اعتماد نکند برای خرید از او ترغیب نمی شود پس طبیعی است که برای جلب اعتماد کاربران و تبدیل آن ها به مشتری نیازمند اطلاع رسانی به آن ها هستید.

برنامه تصویر محور اینستاگرام ظرفیتی فوق العاده برای تبلیغات بصری ایجاد کرده که باعث بیشتر دیده شدن بسیاری از کسب و کارها شده است و شما به عنوان صاحب یک کسب و کار به راحتی و با اندکی زرنگی می توانید از این فضا به نفع خود استفاده کنید و با صداقت تمام اعتماد کاربران را به خود جلب کرده و محصولات و خدماتی در خود شان اعتمادی که از آن سخن گفته بودید ارائه دهید.

تجربه نشان داده هر چقدر کاربران را از جزئیات بیشتر خدمات ، یک محصول یا شیوه استفاده از آن مطلع کنید انگیزه ی آن ها برای خرید از شما بیشتر می شود چون در ذهنشان یک فرد صادق و بی شیله پیله مجسم می شوید که زیر و بم محصولش را به صورت شفاف به مخاطبنش نشان می دهد و آن ها را با همان چند تصویر و فیلم برای تصمیم گیری درست تنها می گذارد و به نوعی خرید از آن فروشگاه یا شرکت را با کلک به مشتری تحمیل نمی کند.

این را هم باید گفت که بک‌لینک تاثیر مثبتی در سئو دارد؛ اما گوگل به لینک‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام مثل لینکی که از یک سایت معتبر می‌گیرید، نگاه نمی‌کند اما این بدان معنا نیست که لینک شما در اینستاگرام به هیچ دردی نمی‌خورد؛ چراکه شواهد حاکی از آن است که رتبه‌های بالا تعداد دفعات بیشتری در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌اند.

به صورت کلی توزیع گستردهٔ محتوا ، افزایش طول عمر و کارکرد محتوا ، بهبود ترافیک ارگانیک ، افزایش شهرت برند و تقویت لوکال سئو از جمله مزایای اینستاگرام مارکتینگ هستند.

یادتان نرود در اینستاگرام ۲۵ میلیون کاربر فعال در ایران ساکن هستند پس نمی توان به راحتی از اهمیت اینستاگرام مارکتینگ و افزایش فروش به وسیله آن گذشت.

مجموعه اکسین مارکتینگ آماده همکاری با کسب و کار نوپا یا قدیمی شما با هدف توسعه آن در زمینه تبلیغ در اینستاگرام و انجام آنالیز پیج اینستاگرامی شماست؛ برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ