فهرست بستن

سئوی خارجی چیست و چه اهمیتی دارد؟

چندسالی است که نام سئو بیشتر از قبل بر سر زبان ها افتاده و تقریبا همه ی کسب و کار سعی در این دارند با مطالعه بیشتر درباره این کلمه و رعایت اصول آن فروش و سود بیشتری را تجربه کنند.

همانطور که در چند مقاله قبلتر بررسی کردیم سئو به ۲ نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود که نوع داخلی آن بیشتر به فضای داخلی سایت و به روز شدن مداوم صفحه ی سایت و رعایت اصول ui و ux دلالت دارد اما لازم است بدانید این موضوع تنها بخشی از اقیانوس سئو است که نمی تواند به تنهایی شما را به هدفتان نزدیک کند.


بیشتر بخوانید

سئوی داخلی چیست و نکات مهم آن


توجه به سئوی خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند در مدت زمان کوتاه و البته به شرط رعایت سئوی داخلی شما را به صفحات پر بازدید و قابل اعتماد موتور جست و جو گر گوگل تبدیل کند ؛ در واقع می توان گفت سئوی داخلی و خارجی هنگامی که دست در دست یک دیگر بدهند سرنوشت سایت کسب و کار شما را از صفر می سازند و اعتبار آن را به میزان قابل توجهی ارتقا می دهند.

شما در سئوی داخلی همواره سعی می کنید که بهترین محتوا را تولید و بارگزاری کنید اما آیا همین مورد سبب می شود که بازدید شما میلیونی شود؟ در اینجا تنها چیزی که می تواند به شما کمک کند همین سئوی خارجی است چون مانند یک هدایتگر در سیل ازدحام صفحات متعدد کابران فعال را راهی سایت شما می کند.

لینک دهی صفحات دیگر به صفحه کسب و کار شما برای گوگل این اطمینان خاطر را به وجود می آورد که شما کسب و کاری مورد اعتماد هستید و همین باعث عروج شما به نخستین سایت های بالای صفحات مرورگر کاربران هنگام سرچ در گوگل می شود و مخاطبان هم به تبعیت از گوگل به شما اعتماد می کنند و به مشتری تبدیل می شوند.

می توان گفت لینک دهی سایر صفحات به سایت شما مانند پله ی پرتاب کسب و کارتان عمل خواهند کرد اما با این وجود باید مراقب بود در صفحاتی کسب و کار خود را تبلیغ کنید که به لحاظ موضوع و محتوا با فعالیتی که شما انجام می دهید مرتبط باشد و گرنه نه تنها آب در هاون می کوبید که حتی احتمال اینکه گوگل آن نیمچه اعتمادی که شما دارد را هم از دست بدهد زیاد است؛ پس موضوع حیاتی است.

سوشال مدیا یا استفاده ی بهینه از بستر فضای مجازی برای معرفی بیشتر یک کسب و کار می تواند گزینه ی خوبی برای انجام سئوی خارجی باشد به این صورت که می توانید در صفحات فضای مجازی بخشی از محتواهای تولید و منتشر شده در صفحه ی سایت خود را در معرض نمایش کاربران قرار دهید و آن ها را به بازدید از آن صفحه ترقیب کنید.

البته همانطور که در ابتدا گفتیم سئوی سایت کاملا مشابه اقیانوس است که هر چقد بیشتر وارد آن شوید بازم خواهید دید که مطالب بسیاری وجود دارد که هنوز از آن مطلع نیستید مثلا اگر فکر می کنید سئوی خارجی تنها در همین چند موردی که گفتیم خلاصه می شود و شما با دانستین همین مطالب تبدیل به یک سئوکار حرفه ای می شوید باید بدانید که سخت در اشتباهید.

ذکر نام برند و صحبت کردن درباره آن ، کامنت گذاری ، فروم ها و انجمن ها ، استفاده از اینفوئنسرها ، پست میهمان ، بازسازی لینک های شکسته یا ۴۰۴ ، شبکه سازی در سوشال مدیا، بازاریابی محتوا ، پرسش پاسخ ، خبرنامه و رپورتاژ خبری همگی از راه هایی است که می توان با قدم برداشتن به سوی آن ها سئوی خارجی سایت کسب و کار خود را تقویت کنید.

شما می توانید طراحی سایت ، سئوی تضمینی و همچنین رپورتاژخبری صفحه ی کسب و کار خود را با خیال راحت به مجموعه اکسین مارکتینگ و کارشناس های حرفه ای آن ها بسپارید و از رونق کسب و کارتان لذت ببرید؛ برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ