فهرست بستن

رازهای تبدیل فالوئر به مشتری

رازهای تبدیل فالوئر به مشتری

افزایش فروش برای فروشگاه های اینترنتی و فعال در اینستاگرام همیشه مانند گنجی بوده که صاحبان کسب و کارها به دنبال رسیدن به آن بودند.در جامعه ای که حالا حجم زیادی از خرید مردم اینترنتی شده می طلبد که فروشگاه های حاضر در این فضا با تمام قوا برای افزایش فالوئر تلاش کنند.


با وجود آنکه بسیاری فکر می کنند همه چیز با بالا رفتن تعداد دنبال کننده ها حل می شود ذکر این نکته ضروری است که شرط برد در این رقابت تنگاتنگ این است که از تعداد فالوئرها سودی عایدتان شود و گرنه بود و نبودشان به دردی از شما را دوا نمی کند.


تبدیل فالوئر به مشتری در پیج های اینستاگرام رمز و رازی دارد که اگر آن ها را در فعالیتتان لحاظ کنید به سرعت می توانید در راه موفقیت قدم های محکم بردارید.
یکی از روش های موثر در این زمینه داشتن فعالیت منظم در صفحه ی اینستاگرام و بهینه سازی پروفایل شما در این فضا است؛ برای مخاطبتان اصلا خوشایند نیست که شما ماهی یکبار پست یا استوری جدید بگذارید بلکه باید او را با خود همراه کنید.


استفاده از پرسونای دنبال کنندگان شیوه ی دیگری است که می تواند در این راه کمک زیادی به شما کند و شما با تعامل بیشتر با آن ها می توانید با توجه به سن ، شغل ، علاقه و موقعیت جغرافیایی آن محتوای خود را تولید کنید


تولید محتوای خاص و خلاقانه گام سوم در راه تبدیل فالوئر به مشتری است که برای انجام آن لازم است نگاهی به رقیبانتان بیندازید و از آنجا که این افراد در عمل می توانند بهترین آموزگار شما باشند با آنالیز نحوه فعالیت و بازدهی آن بر روند فروششان و همچنین نظرات مثبت یا منفی مخاطبان می توانید محتوایی فوق العاده خلق کنید و مشتری ها را روانه ی کسب و کارتان کنید.


البته تعامل با مخاطبان در قالب کامنت گذاری یا برگزاری دوره ای مسابقات نیز می تواند در جذب آن ها و همچنین نزدیک تر شدنشان به کسب و کار شما تاثیر خاصی داشته باشد.


مخاطب ها را به کارگاه تولیدی خود بیاورید


با شنیدن این جمله شاید تعجب کرده باشید اما واقعیت این است که اگر آن ها کارگاه تولیدی شما را از طریق فضای مجازی ببینند و پا به پای شما در آن قدم بزنند هم بر جنبه اعتمادسازی مخاطبان و هم همراهی بیشتر آن ها با پیجتان کار کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.


یکی دیگر از شیوه های اثرگذار در این زمینه وسوسه کردن فالوئرهایتان است به این صورت که از طریق مشتری ها محصول خود را جذاب و کارآمد معرفی کنید و از مزایای استفاده از آن برای این افراد بگویید.


توجه به نظرات مشتری های فعلی می تواند شما را در نزدیک کردن محصولات تولیدی به علاقه ی دیگر مشتری هایتان نزدیک کند


خلاصه آن که حکایت ” رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود” را آویزه ی گوشتان کنید چون رمز موفقیت شما آن است که در اجرای شیوه های گفته شده مداومت به خرج دهید و در غیر این صورت قید افزایش مشتری ها و حتی نگه داشتن مشتری های فعلیتان را هم بزنید.

مجموعه اکسین مارکتینگ با کارشناسان حرفه ای آماده ی افزایش فالوئرهای پیج کسب و کار شماست؛ برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۲۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ