فهرست بستن

پس از انجام تبلیغات تلگرام چه باید کرد؟

پس از انجام تبلیغات تلگرام چه باید کرد؟

تبلیغات و انجام بازاریابی برای کسب و کارها امری حیاتی است و با جذب شدن بیشتر مخاطبان به فضای مجازی انجام این کار در این بستر اهمیت دو چندان پیدا کرد.

یکی از بسترهای مناسب و پربازده در فضای مجازی برای بازاریابی محصولات تلگرام است؛ این پیام رسان با داشتن ۴۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه تا سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ ظرفیتی ایده آل را برای تبلیغات کسب و کارها ایجاد کرده است.

در مقالات قبل هم اشاره کردیم که تبلیغات در تلگرام انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایا و البته معایبی دارند ؛ به همین خاطر امکان معرفی بهترین از میان آن ها وجود ندارد .

تبلیغات بازدیدی ، کلیکی ، ثابت ، مستقیم ، تبلیغات با هدف افزایش اعضای کانال و تبلیغات توسط کانال های پرمخاطب و افراد تاثیرگذار همگی از گونه های متنوع تبلیغات در این اپلیکیشن هستند و که صاحبان کسب و کارها با توجه به بودجه و هدف خود از انجام این تبلیغات ، شیوه ی مناسب را برمی گزینند و برای رونق فروش و افزایش سودآوری خود قدمی بر می دارند.

نکته مهم در بحث تبلیغات در تلگرام این است توسعه یک کسب و کار صرفا با انجام تبلیغات و پرداخت هزینه آن انتظار بیخودی است و باید علاوه بر این کار ، بقیه موارد ضروری را هم رعایت کرد؛ به عنوان مثال باید مانند یک صاحب خانه ، منزل را پیش از رسیدن میهمان آراسته کنید و در طول زمانی که او در کنار شماست باید هوایش را داشته باشید .

اگر بخواهیم چگونگی میزبانی در تلگرام را توضیح دهیم باید بگوییم پیش از تبلیغات باید کیفیت محتوای تولیدی خود را افزایش داده و این سبک را پس از ملحق شدن کاربران جدید به مخاطبان فعلی نیز رعایت کنید.

توجه داشته باشید که تحت هیچ شرایطی نباید همه توجه خود را به اعضای تازه وارد بدهید و مخاطب های پیشین خود را فراموش کنید و لازم است محتوایی تولید کنید که هم برای مخاطبان فعلی مفید باشد و هم آنقدر جذاب باشد کاربران جدید را مجاب به ماندن کند.

تجربه ثابت کرده رعایت همین نکته ی ساده باعث افزایش تعداد اعضای کانال می کند پس لطفا آن را جدی بگیرید و هنر زنده نگه داشتن کانال کسب و کارتان را بیاموزید.

در ادامه ذکر این نکته مهم است که بدانید برای افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی استفاده از روش‌های غیر معمول مانند ربات‌ها و نرم‌افزارهایی که ایجاد ممبر مجازی می‌کنند استفاده نکنید به این دلیل که لطمه زیادی به اعتماد نسبت به شما می‌زند، قابل تشخیص است و ارزشی ندارد و در بیشتر مواقع باعث هدر رفتن زمان و پول شما می‌شود ؛ بنابراین از فکر کردن به راه‌های میانبر و روش‌های غیر معمول اجتناب کنید.

شما می توانید برای انجام تبلیغات اصولی و هدیه رونق حداکثری برای کسب و کارتان به مجموعه اکسین مارکتینگ و کارشناسان حرفه ای آن اعتماد کنید ؛ برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ