فهرست بستن

محتوای همیشه سبز چیست و چگونه تولید می شود؟

محتوای همیشه سبز چیست و چگونه تولید می شود؟

کسب و کارها همیشه به دنبال شیوه ای برای بیشتر دیده شدن هستند تا بتوانند با افزایش فروش به سود بیشتری هم دست یابند و در این زمینه دست به دامن تولید محتوا می شوند، تجربه ثابت کرده هر چقدر که محتوای تولیدشده مناسب می توانید در راه جذب مشتری موفق تر عمل کنید.

تولید محتوا در فضای وب انواع و شیوه های مختلفی پیدا کرده اما قصه از اینجا آغاز می شود که هر محتوایی مناسب تبلیغات برای یک کسب و کار و جلب نظر مخاطی و البته موتور جست و جوگر گوگل نیست و توصیه می شود که همواره برای رسیدن به مقصود محتوای همیشه سبز تولید کنید و این یعنی شما مجاز به تولید محتوا به هر شیوه ای که می پسندید نیستید.

evergreen content یا همان محتوای همیشه سبز به معنای تولید محتوایی بهینه شده برای گوگل است که سبب می شود محتوای تولیدی برای مدت زمان طولانی برای کاربران مفید باشد و برای ارتقای رتبه در صفحه نمایش جست و جوهای گوگل چه چیزی از ای بهتر ؟

  یا همان محتوای همیشه سبز به معنای تولید محتوایی بهینه شده برای گوگل است که سبب می شود محتوای تولیدی برای ماه ها یا حتی سالها برای کاربران مفید باشد ، تا ابد تاریخ مصرف آن نگذرد؛ با این حساب برای ارتقای رتبه در صفحه نمایش جست و جوهای گوگل چه چیزی از این بهتر ؟

مهمترین نکته در تولید اینگونه محتواها این است که شما محتوایی تولید کنید که به درد مخاطب بخورد و پس از خواندن به معلوماتش افزوده شود ، تولید محتواهای آموزشی و آموزنده سبب می شود که لینک آن را به دوستان خود نیز هدیه کند و در نتیجه ترافیک و بازدید در سایت شما بالا می رود.

قدم دوم این است که به او بگویید قصد عرضه چه نوع محصولات یا خدماتی را دارید و درباره هر محصول خود توضیحاتی ارائه دهید تا او بتواند سبک سنگین کند و تصمیم بگیرد خرید کدام یک کارایی بیشتری برایش دارد؟

در گام سوم هم می توانید در خصوص استفاده درست از هر محصول توضیحاتی را پیشکش مخاطبانتان کنید.

در کنار این سه شیوه تولید محتوای همیشه سبز می توانید روی موارد تاثیرگذاری از جمله پاسخ به سوالات کاربران در قسمت کامنت ، ایجاد صفحه ها در سایت و پاسخ به سوالات متداول کاربران در این صفحه ، ارائه راهنمایی های مختلف در مورد چگونگی انجام کارهای مختلف در بازارهای متنوع ، ارائه مشاوره در خصوص زمینه فعالیتی خود و یا موضوعی که قصد تولید در مورد آن را دارید و توضیح درمورد مفاهیم صنعتی رایج در محصولات و خدماتتان که ممکن است برای مخاطبان گیجکننده باشد هم حساب باز کنید.

مجموعه اکسین مارکتینگ می تواند در زمینه تولید محتوا ، سئوی سایت و آنالیز آن با وب سایت کسب و کار شما همکاری کند ، برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ