فهرست بستن

ایمیل هدفمند در بازاریابی چه جایگاهی دارد؟

ایمیل هدفمند در بازاریابی چه جایگاهی دارد؟

ایمیل راهی برای ارتباط گیری با دیگران در سالها قبل بوده اما امروزه سر و کله اش در بازاریابی هم پیدا شده و صاحبان مشاغل از آن به عنوان یک فرصت تبلیغاتی یاد می کنند.

در واقع شما می توانید با بهره گیری از ابزار اینترنتی ایمیل ، کسب و کار خود را بیش از پیش در معرض دید کاربران قرار دهید و آن ها را وسوسه کنید تا به مشتری شما تبدیل شوند؛ البته بهره گیری از ایمیل با این هدف آداب خاص خودش را دارد مثلا اگر حوزه فعالیت شما گسترده است نباید یک ایمیل را برای همه ی مشتریان خود ارسال کنید چون اساسا کار بیهوده ای است.

با وجود آنکه ارسال ایمیل مرتبط و غیر مرتبط به اندازه پیامک های تبلیغاتی کاربران را آزار نمی دهد اما باید دقت کرد و متناسب با حوزه ی کاری و علایق افراد ایمیل تبلیغاتی برای آن ها ارسال کنید که به آن ایمیل هدفمند یا سفارش سازی ایمیل می گویند.

درست است که هدف نهایی ایمیل هدفمند بازاریابی و تبلیغات برای یک کسب و کار است اما در کنار آن اهدافی مانند اطلاع بخشی به مشتریان ، قرار گرفتن در فهرست سه کسب و کار برگزیده برای مقایسه ی کاربران ، کمک به مشتری و هدایت او برای گرفتن تصمیم خرید از آن کسب و کار ، افزایش وفاداری مشتریان سابق و اهمیت دادن به آن ها را هم در بر می گیرد.

در واقع صاحبان مشاغل می توانند با استفاده از ایمیل هدفمند هم مشتری جدید به دست بیاورند و هم مشتری های سابق خود را در کنار خود تثبیت کنند برای اینکار گاهی اوقات حتی می توانند از برگزاری جشنواره های مدت دار تبلیغاتی نیز کمک بگیرند.


ایمیل مارکتینگ از ۴۱ سال پیش که برای نخستین بار از آن استفاده شد تا کنون توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند ، مقرون به صرفه بودن و اثر بخشی آنی را می توان از مهمترین مزایای ای شیوه تبلیغاتی به شمار آورد.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که با وجود آسان بودن ارسال ایمیل به کاربران ، اگر محتوای پیام شما کاملا تبلیغاتی باشد مخاطبان آن را به عنوان اسپم معرفی می کنند در این صورت حتی اگر ایمیل شما به همه مخاطبانتان هم ارسال شود و همه ی آن ها پیام را به درستی دریافت کنند تقریبا می شود گفت همه زحماتتان به هدر رفته است.

مجموعه اکسین مارکتینگ با کارشناسانی حرفه ای آماده ی رونق بخشی به کسب و کار شما با انجام تضمینی ایمیل هدفمند می باشد ، برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ