فهرست بستن

اهمیت طراحی گرافیکی پست اینستاگرام در میزان فروش

اهمیت طراحی گرافیکی پست اینستاگرام در میزان فروش

راهیابی یک پیج به قله ی اینستاگرام همیشه یکی موضوعات پر چالش دنیای کسب و کار در فضای مجازی بوده و تقریبا همه می دانند که نمی توان ساده از آن گذشت.

اینستاگرام اپلیکشینی پر مخاطب و تصویر محور است و از آن جایی که در سالهای اخیر ذائقه ی کاربران به سمت و سوی مشاهدات عینی رفته و کمتر مخاطبی حوصله ی خواندن متن های طولانی را دارد، استفاده از ظرفیت این برنامه می تواند به توسعه کسب و کارها کمک زیادی کند.

آمارها نشان می دهد اگر از بستر اینستاگرام استفاده بهینه کنید این برنامه محبوب می تواند به یک راه تضمینی برای پیشرفت و افزایش فروش در کسب و کار شما تبدیل شود ؛ اما مسئله اینجاست که چگونه می توان از این ظرفیت استفاده بهینه کرد ؟

لازم است بدانید اداره ی پیج یک کسب و کار صرفا تولید محتوا و انتشار آن به هر شکل ممکن نیست و این کار اصول و قواعدی دارد که باید رعایت شود و گرنه بهتر است از همین حالا پنبه ی رونق گرفتن کسب و کار را از گوشتان بیرون کنید چون با این شیوه هیچگاه به مقصد نمی رسید و علاوه بر اینکه مشتری جذب نمی کنید حتی ممکن است مخاطبان فعلی خود را هم از دست بدهید.

یکی از روش های متداول برای تبلیغ کسب و کار انتشار تصاویری از محصولات و خدماتی است که قرار است به کابران عرضه شود اما نکته ی مهم اینجاست که اگر یک عکس خشک و خالی را پیشکش مخاطب کنید چندان به دیدن آن رغبتی نشان نمی دهد چه برسد به اینکه تقاضای خریدش را هم داشته باشد.

کارشناسان در این زمینه معتقدند که پست های درون یک پیج بهتر است از قالب خاصی پیروی کنند و در صورتی که هر کدام ساز خودشان را بزنند عامل سردرگمی مخاطب خواهند شد.

تصویربرداری از محصولات لازم است باکیفیت ، واضح و همه جانبه باشد و برای انتخاب قالب می توان از اشکال هندسی بهره گرفت این موضوع می تواند پیج اینستاگرام شما را نزد مخاطب منحصر به فرد و آن را در ذهنش ماندگار کند و مهمتر از همه اینکه به راحتی شما را وارد رقابت با حریفانی کند که در حوزه ی فعالیت شما کار می کنند.

توجه داشته باشید که در طراحی یک پست باید سن مخاطب هدف و سلیقه اش را مدنظر قرار  دهید هر چند تجربه نشان داده که هر چه زرق و برق قالب یک پست با حفظ آراستگی کمتر باشد مخاطب می تواند انس بیشتری با آن بگیرد.

خلاصه آن که دقت داشته باشید شاید همه ی افراد از عهده ی عکاسی از طبیعت و میهمانی های خانوادگی بربیایند اما عکاسی برای پیج و طراحی پست برای صفحه اینستاگرامی یک کسب و کار ، فرد متخصص در این زمینه را می طلبد.

مجموعه اکسین مارکتینگ با کارشناسانی خبره و متخصص آماده ی همکاری با شما در زمینه تولید محتوا و طراحی گرافیکی پست و استوری است؛ برای بهره مندی از این خدمات با کمترین هزینه با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ