فهرست بستن

آنالیز اینستاگرام چیست و چه اهمیتی دارد؟

آنالیز اینستاگرام چیست و چه اهمیتی دارد؟

محبوبیت اینستاگرام میان اقشار و سنین مختلف سبب شده تا صاحبان مشاغل برای تبلیغ و بازاریابی دست به دامن این برنامه اینترنتی شوند.

در همه ی کسب و کارها برای انجام تبلیغ ، صاحب آن یا فردی به عنوان یکی از پرسنل آن مجموعه متعهد می شود با تولید محتوا اقدام به بازاریابی و افزایش فروش محصولات خود کنند و ممکن است چند ساعت در روز را وقف این کار کنند‌.

اما حقیقت آن است که چشم و گوش بسته تبلیغ کردن در فضایی مانند اینستاگرام اشتباه محض است و ممکن است ندانسته راه را اشتباهی بروید پس برای ارزیابی فعالیت های تبلیغاتی خود نیاز دارید هر چند وقت یکبار کارنامه اعمالتان را به دستتان بدهند که اصطلاحا نام این کارنامه ، آنالیز پیج اینستاگرامی شماست.

در پاسخ آنالیز پیج اینستاگرامی چیزی که به وفور دیده می شود اعداد هستند ، می توان گفت این اعداد که مربوط به تعداد کامنت ها ، فالوئرها ،میزان منشن شدن پیجتان توسط کاربران، آمار لایک ها و فالوئینگ ها هستند نقش اول این فیلمنامه اند که بیانگر پیشرفت یا پسرفت بازاریابی یک کسب و کار در مقابل رقیبانش می باشند.

اما مسئله ی مهمی که نمی توان انکارش کرد این است که آنالیز یک صفحه اینستاگرامی کاری نیست که هر مدعی بتواند به آسانی از پسش بربیاید و نیاز به یک فرد متخصص به نام آنالیزور دارد.

نام کاربری مناسب ، لوگو ، بیو کوتاه و گویا ، میزان موفقیت در تولید محتوای با کیفیت ، جذاب و سرگرم کننده از موارد موثر در افزایش بازدید و دنبال کننده ها در یک پیج هستند.

یکی از مهمترین اهداف آنالیز پیج اینستاگرام این است که با پیدا کردن جامعه هدف احتمال جذب مشتری و افزایش فروشتان بالا می رود، همچنین بهترین ساعت برای انتشار پست یا استوری را پیدا می کنید و به این ترتیب آمار بازدید از آن ها افزایش می یابد.

رعایت و اجرای این نکات سبب می شود ارتباط نزدیک تری با مخاطبانتان داشته باشید و از آنجا که اینستاگرام چیزی حدود ۲۵ میلیون پروفایل تجاری دارد و حدود ۲۰۰ مییلیون نفر در سرتاسر جهان، از پیج‌ها بازدید کرده و آن‌ها را دنبال می کنند به دست آوردن دل کاربران و همسو کردن آن ها با پیج ممکن است کار ساده ای نباشد اما آموزش و به کارگیری برخی نکات می تواند تا حد زیادی از درجه سختی آن بکاهد.

توجه داشته باشید که از هر چه بگذریم سخن تعامل خوش تر است ، نباید فراموش کرد که گاهی پیج های هم حوزه ی شما می توانند به بهترین سکوی پرتاب شما تبدیل شود و خیلی از پیج های کسب و کار توانسته اند با همین زیرکی میزان فروششان را از فرش به عرش برسانند.

تیم اکسین مارکتینگ با کارشناسانی حرفه ای آماده ی همکاری با کسب و کارتان در زمینه آنالیز پیج اینستاگرام با هدف افزایش سودآوری شما هستند ، برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ