فهرست بستن

راهکارهایی برای افزایش بازدید سایت

داشتن وب سایت همیشه به یک کسب و کار اعتباری مضاعف می دهد اما نکته ی اصلی اینجاست که اگر یک وب سایت پر از محتوا هم که داشته باشید اما بازدیدی از آن صورت نگیرد هیچ اتفاق مثبتی برای شما رخ نمی دهد.

اصولا اعتبار و رتبه یک وب سایت را گوگل تعیین می کند و این موتور جست و جو گر برای انجام این کار به واکنش کاربران دقت می کند ؛ یعنی اگر محتوا و سایت شما مخاطب پسند بود برنده ی میدان هستید و گرنه باید به فکر اصلاح اشتباهات خود باشید.

کارشناسان این حوزه همیشه پیشنهاد می کنند برای حل این مشکل از راهکارهایی مجرب برای افزایش میزان بازدید وب سایت ها استفاده شود تا صاحب یک کسب و کار زودتر به نتیجه برسد.

یکی از اصول و راهکارهای تضمینی برای افزایش بازدید وب سایت اهمیت به سئو و رعایت اصول آن است که در مقاله های قبل به طور مفصل به آن اشاره شد.

تازه سازی محتوا یکی از روش های کم نظیر در این زمینه است که معمولا کمتر کسب و کاری از آن اطلاع دارد و به سراغش می رود اما نتیجه اش حرف ندارد؛ برای این کار کافیست با رجوع به ابزار Google Webmaster کلمات کلیدی خود که دارای impression بالای هستند را پیدا کنید سپس آن‌هایی که دارای position بیشتر از ۵ هستند را انتخاب کنید و روی آن‌ها کار کنید درون آن‌ها محتواهای بیشتری قرار دهید و یا در آن‌ها ویدیو جایگذاری کنید.

معرفی سایت به موتورهای جست و جوگر و همچنین گرفتن بک لینک از سایر وب سایت ها و بهینه‌سازی محتوای سایت براساس کلمات کلیدی طولانی، وب سایت شما را در نگاه گوگل ارزشمند می کند و با ارتقا یافتن رتبه آن در صفحه جست و جو بازدیدها نیز روانه صفحه ی شما می شود.

نکته ی بسیار مهم در این ماجرا این است که هیچگاه نباید چشم از رقیبانتان بردارید و همواره سعی کنید فعالیت هایشان را زیر نظر بگیرید.

انتشار محتوای اختصاصی ، استفاده از ویدئو و پادکست ، انتشار محتوا در بسترهای ویدئویی و حتی برگزاری یک نظر سنجی یا آزمون و اعلام نتایج آن از دیگر شیوه های افزایش میزان بازدید از یک وب سایت هستند.

در کنار همه ی این راهکارها توجه داشته باشید که از اهمیت تولید و انتشار روزانه محتوا در وب سایتتان غافل نشوید و برای اثر بخشی بیشتر می توانید از بسترهای انتشار رایگان محتوا در فضای وب برای گرفتن بک لینک نیز استفاده کنید.

تعامل با همکاران هم حوزه ای و استفاده از قابلیت پست میهمان و همچنین بهره مندی از ظرفیت ایمیل مارکتینگ و پیامک هدفمند هم روش های دیگری هستند که می توانید با اعتماد به آن ها تا حد زیادی از رونق گرفتن کسب و کارتان و افزایش بازدید از وب سایت خود اطمینان کسب کنید.

اکسین مارکتینگ با داشتن کارشناسانی حرفه ای در حوزه بازاریابی اینترنتی آمادگی خود را برای همکاری با کسب و کارهای مختلف برای طراحی وب سایت ، سئو و افزایش تضمینی بازدید از صفحه وب سایت شما اعلام می کند؛ برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ