فهرست بستن

قدرت موشن گرافیک در تبلیغات را جدی بگیرید

کسب و کارهای مختلف که چرخی در بازار داغ تبلیغات در بستر وب زده اند از اهمیت تصویر و ویدئوهای جذاب برای بازاریابی به خوبی مطلع هستند و فعالیت گسترده و سرمایه گذاری در این زمینه در باورشان مهم جلوه کرده است.

حوصله ی مخاطب امروزی را درست مانند یک نخود می توان فرض کرد حالا اگر موفق شدی یک نخود را از آن خود کنید که کارو کاسبیتان رونقی تازه به خود می گیرد اما عکس این ماجرا اتفاق افتاد نه تنها مشتری جدید جذب نمی شود که حتی ممکن است مخاطبان سابق خود را نیز از دست دهید ؛ پس توجه به این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

موشن گرافیک یک روش تبلیغاتی است که این روزها خیلی از کاربران را سرگرم خود کرده و از طرفی فرصتی بی نظیر را برای صاحبان کسب و کارها فراهم ساخته که بتوانند از این فضا برای مطرح کردن برندشان استفاده کنند.

این شیوه تبلیغاتی از دور بسیار شبیه انیمیشن است اما اگر دقت بیشتری چاشنی قصه کنید متوجه خواهید شد که بیشتر حول محور نمادهای یک برند می گردد و سعی دارد با استفاده از جلوه های بصری جذاب مخاطب را به سمت و سوی یک کسب و ببرد و از او یک مشتری بسازد.

موشن گرافیگ حالا در خیلی جاها گوی سبقت را حتی از تیزر های تبلیغاتی هم ربوده و همه ی این ها ناشی از این است که توانسته به خوبی مخاطب را با خود همراه کند و حالا آنقدر پر طرفدار شده که صاحبان کسب و کارها از دنیای مجازی و اپلیکیشن های تلگرام و اینستاگرام گرفته تا وب سایت های شرکت های کوچک و بزرگ و حتی سایت هایی مانند آپارات و یوتیوب سعی می کنند از این شیوه تبلیغاتی استفاده کنند.

کارشناسان می گویند آنچه باعث وجود این همه طرفدار برای موشن گرافیک شده این است که در تیزرهایش با بهره گیری از عناصر دیداری و گرافیکی و به کمک افکت گذاری های صوتی به همراه موسیقی، تاثیر عمیقی بر روی ذهن مخاطبان خود ایجاد میکند.

با این تفاسیر عقل حکم می کند که به جای اینکه صدها شیوه ی کم بازده اما پرهزینه را برای تبلیغ کسب و کار خود انجام داد ، به یکباره به سراغ روش تبلیغاتی موشن گرافیک رفت تا هم در هزینه ها صرفه جویی کرد و هم بتوان با صرف مدت زمانی کم بیشترین رونق را در دخل و خرج خود احساس کنید.

مجموعه اکسین درمان با کارشناسانی حرفه ای آماده ی همکاری با کسب و کار شما در زمینه تهیه و تولید موشن گرافیک و رپورتاژ خبری است؛ برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ