فهرست بستن

بهترین راه های دیده شدن در اینستاگرام

بهترین راه های دیده شدن در اینستاگرام

شکله؟ دقیقا همینطوریه. شما باید بهینه و خوب کار کنید تا به چشم بیاید و جذابیت کارتون پیشِ هم ثابت بشه. شما با سئو کردن محتوای سایت داخل موتور جستجوی گوگل به جایگاه میرسید و دیده میشید اما در اینستاگرام با بهینه کار کردن وارد اکسپلور یا همون موتور جستجوی اینستاگرام خواهید شد.

مهم‌ترین عاملی که به شما کمک میکنه عملیات خودتون رو داخل اینستاگرام بخوبی جلو ببرید، داشتن یک استراتژی قوی و به تمام معناست. اگه استراتژی نباشه یعنی شما هدف مشخصی ندارید و منجر به درجا زدنتون میشه. پس همون اول کاری وقت بذارید و با کمک یک استراتژیست قوی، استراتژی کسب و کارتون رو تدوین کنید.
حالا بریم سراغ راه‌های دیده شدن در اینستاگرام…

۱- نوشتن یک کپشن کامل و جذاب

کپشن در واقع همون بخش محتوای متنی اینستاگرام شماست. پیشنهاد اکید دارم که برای نوشتن کپشن‌ها حسابی فکر کنید و حتما از کلمات کلیدی داخلش استفاده کنید. الگوریتم اینستاگرام در حال حاضر از روی کلمات کلیدی که داخل کپشن به کار میره، شما را داخل اکسپلور به افراد نشون میده. خیلی خوبه‌ها!!! این خودش یکی از طلایی‌ترین راه‌های دیده شدن در اینستاگرام هستش پس لطفا دست کم نگیرید.
کپشن شما هر چقدر جذاب‌تر باشه بهتره. حواستون باشه هر اون چیزی که داخل پست درموردش صحبت کردید، عینا نباید داخل کپشن تکرار بشه.

۲- استفاده از کلمه هدف داخل پروفایل

حتما از کلمه کلیدی هدف داخل نام یا توضیحات پروفایل استفاده کنید. همون صفحه اول نشون دهنده عملکرد شماست و مخاطب از همونجا میفهمه شما چه کاره‌اید. حتی توی بخش لایک‌ها، کامنت‌ها زیر عکس پروفایل نوع کسب و کارتون رو که نوشتین میاد. این خودش مزیت بزرگیه و در جذب بیشتر به شدت کمکتون میکنه.

۳- به هشتگ‌ گذاری‌ ها دقت کنید

شما حداکثر میتونید ۳۰ تا هشتگ استفاده کنید. حواستون باشه که این هشتگ‌ها باید حتما منطبق و مرتبط با پست باشه. هشتگ‌هایی استفاده کنید که بیشترین تعداد رو به خودشون اختصاص دادن.
یه سری هشتگ‌ها همیشه تکرار میشن و برای کسب و کارمونه، اما برای هر پست با توجه به نوعش هشتگ‌های جدیدی هم اضافه میشه که باید با دقت انتخاب بشه.

۴- ویژگی متن alt

چندی پیش ویژگی متن alt یا متن جایگزین هم به اینستاگرام اضافه شد. در واقع این مورد برای پست‌های تصوری کاربرد داره و شما میتونید در بخشی متن مورد نظر که ترجیحا باید کلمه کلیدی باشه رو روی تصویر اضافه کنید. این راه هم یکی از راه های دیده شدن در اینستاگرام هستش که پیشنهاد می‌کنم فراموشش نکنید چون به سئوی شما بینهایت ارزش میده.

۵- منطبق بر استراتژی پیش برید

بهتون گفتم که لازمه اول کار حتما استراتژی درستی برای تولید محتوا، برای سئوی اینستاگرام و … داشته باشید. الان تاکید میکنم که باید دقیقا منطبق با استراتژی پیش برید تا موفق بشید در غیراینصورت بی‌برنامه شده و نتیجه خوبی از عملکردتون نمی‌گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ