فهرست بستن

رپورتاژ خبری چیست و چرا باید برای آن هزینه کنیم؟

رپورتاژ خبری

افزایش میزان فروش و جذب حداکثری مشتری همواره یکی از دغدغه های مهم فروشنده ها و صاحبان کسب و کارهای مختلف در همه زمینه ها به شمار می رود اما مساله اینجاست که چگونه می توان از این دغدغه جان سالم به در برد و شب ها سر را آرام بر بالشت گذاشت؟
حتما شما هم این جمله را بارها شنیده اید که فروش جنس خوب بهترین تبلیغات هست ، این موضوع را به هیچ عنوان نمی توان انکار کرد چون رضایت هر مشتری جذب تعداد زیادی مشتری دیگر را به دنبال دارد اما در روزگار فعلی که عمده ی صاحبان کسب و کار شب و روزشان را به دنبال اجرای بهترین و به روزترین شیوه تبلیغاتی در فضای گسترده مجازی هستند نمی توان تنها به عرضه محصول با کیفیت تکیه کرد چرا که در این صورت نتیجه ی رقابت را بدون هیچ زحمتی ۱۰ هیچ به رقیب واگذار می کنید.

یکی از شیوه های تبلیغات نوین برای کسب و کارها که استفاده از آن بعد از به پایان رسیدن جنگ جهانی رواج پیدا کرده و حالا حالاها هم قصد دادن تاج و تختش به شیوه ی تبلیغاتی دیگری ندارد رپورتاژ خبری است.

آنطور که از اسمش پیداست به معنی آگهی است و گزارشی از فعالیت و خدمات دهی شما در کسب و کارتان را به مخاطبان گزارش می دهد و یکی از مزیت هایی که دارد این است که به هیچ دسته یا گروه کسب و کار خاصی محدود نمی شود و شما اگر بخواهید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برای فروش به عرضه بگذارید می توانید روی کمک این شیوه تلیغاتی حساب کنید.

اگر بخواهیم بیشتر به محتوای رپورتاژ خبری بپردازیم می توان گفت نوعی گزارش کار بی طرفانه از خدماتی است که در یک کسب و کار عرضه می شود که هنر را با بازاریابی تلفیق می کند و در عین حال که هزینه اقتصادی و مناسبی نسبت به سایر گونه های تبلیغاتی دارد بازدهی بالای آن با هیچ کدام قابل قیاس نیست.


بیشتر بخوانیم


از حق نگذریم هیچ چیزی نمی تواند به اندازه جذب اعتماد مشتری از دغدغه ی یک فروشنده بکاهد و او را به هدفش نزدیک کند ، و از آنجا که کسب اعتبار میان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است یک صاحب کسب و کار مبتدی یا حتی حرفه ای حاضر است هر کاری کند اما اعتبارش خدشه دار نشود.

رپورتاژ خبری می تواند بهترین سکوی پرتاب شما در برابر رقیبانتان باشد چون آگهی تبلیغاتی شما قرار است در سایت های پربازدید در سطح کشور قرار بگیرد و مردم نیز از هر گوشه این سرزمین آن را مشاهده خواهند کرد.

بررسی ها نشان می دهد استفاده از رپورتاژ خبری اثر مثبتی نیز بر بیشتر دیده شدن کسب و کار ، ارتقای رتبه ی شما در سایت جست و جو گر گوگل با افزایش سئو و موفقیت در برندسازی کسب و کار نو پای شما دارد که در نهایت به افزایش میزان مشتری ختم می شود.

البته فراموش نکنید که شرط اصلی برای به کار گیری شیوه رپورتاژ خبری برای کسب و کارتان داشتن وب سایتی فعال و به روز است.

مجموعه اکسین مارکتینگ آماده ی یاری شما برای راه اندازی یک تبلیغات با بازدهی بالا تحت عنوان رپورتاژ خبری است برای بهره مندی از این خدمات می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید و تفاوت قبل و بعد از اجرای این فعالیت تبلیغاتی را به صورت کاملا محسوس مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ