فهرست بستن

تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

بیشتر صاحبان کسب و کارها برای آن که در اوضاع نابسامان اقتصادی کنونی دخل و خرجشان با هم بخواند و به فکر پاس شدن چک ها و اجاره بهای محل کارشان نباشند و میزان دغدغه هایشان کاهش یابد می دانند بیشتر دیده شدن و فروش بیشتر محصولات تنها راه چاره ی آن ها در این شرایط است بنابر این اقدام به ایجاد یک صفحه ی اینستاگرامی برای عرضه محصولات و خدمات خود می کنند.


تمایل آن ها برای حضور پررنگ تر در این فضا این است که آمارها نشان می دهد کاربران مدت زیادی از زمان خود را در اینستاگرام می گذرانند  و وابستگی خاصی به آن پیدا کرده اند و آمارها نشان می دهد که رونق خریدهای اینترنتی روز به روز داغ و داغ تر می شود پس تکیه کردن به این ظرفیت کار عاقلانه ای به نظر می رسد و اگر درست پیش بروید ماجرا بر وفق مرادتان خواهد شد و وارد رقابت تنگاتنگ با فروشندگان دیگر خواهید شد .


لازم است بدانید بیشتر دیده شدن صفحه ی کسب و کار شما مشروط به تبلیغ کردن آن در این فضا است و هر چه بیشتر در این زمینه پای کار باشید نتیجه ی بهتری هم می بینید.


از آنجا که دیدار اول برای همه ی افراد به قدری مهم است که اگر از آن دل خوشی نداشته باشید تا قیام قیامت آن خاطره ی تلخ در ذهن مخاطب باقی می ماند ، یکی از اصول ابتدایی که در تبلیغ یک صفحه ی اینستاگرام توجه به بیوگرافی و انتخاب عکسی جذاب است.


به جای آن که مخاطب مجبور شود کل پیجتان را زیر و رو کند تا پستی که نیاز دارد را میان حجم زیاد مطالبی که منتشر کردید پیدا کند خودتان دست به کار شوید و مطالب مورد نیازش را در قسمت هایلایت قرار دهید تا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشد.


مدیر یک پیج در اینستاگرام لازم است به این نکته توجه کند که علاوه بر اینکه محتوای یک پست باید کاربردی و مخاطب پسند باشد ، هشتک گذاری آن نیز باید بر اساس اصل و قاعده باشد تا به بیشتر دیده شدن آن کمک کند در همین زمینه پیشنهاد می شود حداقل ۱۰ محتوای ارزشمند با هشتگ گذاری اصولی و کپشن مناسب تهیه کرده و در صفحه ی خود داشته باشید.


از کمک آشنایان غافل نشوید


 شما می توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید صفحه ی کسب و کار شما را دنبال کنند و در صفحات شخصی خودشان نیز پیج شما را در قالب پست یا استوری تبلیغ کنند.


روی صفحات مرتبط با حوزه ی کاری خود حساب کنید، تعداد زیادی از مخاطبان سوالات خود را در قسمت کامنت ها مینویسند اما سوالاتشان بی پاسخ می ماند شما می توانید با استفاده از این فرصت و پاسخ به آن ها ، توجهشان را به پیجتان جلب کنید.


اعتماد به گروه های تعاملی و اینفلوئنسرها و استفاده از تبلیغات رایگان آن ها و همچنین تبلیغ پیجتان در صفحات شخصی خود در فضای مجازی می تواند تا حدی به شما برای افزایش شمار دنبال کننده های صفحه ی کسب و کارتان در اینستاگرام کمک کند.

مجموعه اکسین مارکتینگ با کارشناسان با تجربه ی خود می تواند با تبلیغ اصولی و پربازده صفحه ی اینستاگرامتان به توسعه کسب و کار شما کمک کند؛ برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
ارسال به واتس‌اپ